PUBG primește vreme dinamică peste tot și mai multă simulare balistică
PlayerUknown’s Battlegrounds avea în epoci de mult apuse, înainte să fie demolat complet de Fortnite, variante cu ceață și ploaie ale singurei sale hărți de atunci. Acestea au fost îndepărtate din diverse motive, dar vor reveni parțial cu noul udate.
PUBG Corporation/Bluehole anunță că în update-ul care va fi lansat săptămâna viitoare urmează să fie integrat un sistem dinamic de vreme în toate hărțile jocului. Momentan acest sistem de vreme este prezent doar pe harta cea nouă, dar în curând va fi implementat în cea străveche și în cea cu deșertul.
Vremea dinamică va intra în efect doar în variantele înnorate ale hărților, nu și cele cu soare. Astfel, atunci când intrați într-un meci veți ști dacă veți avea parte de aceeași experiență de joc de până acum, sau dacă ocazional vor apărea ceață și ploaie. Aceste două categorii de vreme vor aduce limitări ale câmpului de vedere și ale abilității de-a observa cu acuratețe zgomotele din jur.
Dacă vă așteptați ca PUBG să capete chestii mai îndrăznețe, ca noapte sau zăpadă… eh, visați prea multe. Deși o hartă care este doar cu zăpadă va fi lansată prin decembrie.
Alături de vremea dinamică va exista și o îmbunătățire a sistemului de simulare balistică. De la acest patch, dacă un personaj este împușcat într-o mână care acoperea o altă partea a corpului, și acea parte a corpului va fi lovită. Spre exemplu, dacă un headshot a fost blocat pentru că palma unui inamic era în calea glontelui, acel headshot tot va avea loc. Până acum, glontele se oprea la impactul cu prima parte a corpului pe care o întâlnea.
În cazul în care sunteți curioși, asta nu afectează tigaia. Aceasta va continua să fie impenetrabilă.
Update-ul care va adăuga toate aceste schimbări va intra în efect din ziua de 8 august.