De când a devenit free-to-play, PUBG: Battlegrounds se bucură de profituri mult mai mari
Krafton a mers la ghici cu mișcarea asta, dar iată că a avut noroc și a dat de jackpot odată ce a decis să facă din PUBG: Battlefgrounds un titlu free-to-play. Schimbarea a avut loc în ianuarie, iar rezultatele au fost mai mult decât satisfăcătoare pentru producător, după cum reiese dintr-un raport fiscal publicat vinerea trecută.
Dacă ne raportăm la versiunea pentru PC, lucrurile stau foarte bine. În primul trimestru al anului fiscal 2022, Krafton a acumulat un profit total de 405,7 milioane de dolari, PUBG: Battlegrounds asigurând un profit net de 190,2 milioane de dolari. Asta înseamnă că numerele au crescut cu 13,5 procente față de rezultatele acelui trimestru pe anul trecut.
PUBG: Mobile a tras brut 301 de milioane de dolari în descursul acestui trimestru, un boost de 5% comparativ cu sumele adunate în Q1 2021. La asta contribuie și lansarea lui Battleground Mobile India, o versiune specială destinată exclusiv Indiei. Potrivit Krafton, această variantă a avut o contribuție imensă la succesul internațional al jocului în această perioadă.
PUBG nu renunță fără luptă
Din câte se pare, tranziția lui PUBG? Battlegrounds la modelul free-to-play în ianuarie 2022 a avut efectul așteptat. Schimbarea i-a făcut pe Krafton martori la revenirea în masă a veteranilor care avuseseră tendința să abandoneze câmpul de luptă. Jucătorii vechi, alături de cei noi, au făcut ca numărul total de utilizatori lunari să se tripleze față de anul trecut, iar profitul înregistrat de pe urma micro-tranzacțiilor s-a dublat.
Cu așa un succes, era doar o chestiune de timp până când PUBG: Battleground să recapete teren și Krafton să-și umple portofelele. Bine, este un rezultat absolut fenomenal, în condițiile în care una dintre cele mai mari și mai active piețe de gaming este afectată serios de noile restricții. Iar dacă vă gândeați la China, bingo! Guvernul a decis să înăsprească restricțiile, iar asta înseamnă verificări și mai severe, limitarea timpului de joacă și a streaming-urilor. În plus, gigantul Tencent investește foarte mult în Krafton, deci, în ciuda acestei victorii, se anunță vremuri grele pentru dezvoltator și investitori.