PlayStation, cheia succesului la Sony

Sony si-a definit prioritatile pentru urmatorii ani. Conglomeratul japonez multinational cu ramificatii in diferite domenii – de la industria chimica si servicii financiare pana la industria cinematografica – se va focusa pe brandul PlayStation, scrie engadget.com.
Dintre cei aproximativ 140.000 de angajati ai Sony, circa 8.000 lucreaza la Sony Computer Entertainment (SCE) si ei vor trebui sa duca pe umeri greul, de-acum inainte, adica sa asigure si sa sporeasca resursele financiare ale companiei. „Desigur ca exista tensiune. A fost minunat zilele acestea cand ne-am intalnit in cartierul general al Sony si am vorbit despre viitor si ne-au tratat ca si cand cheia succesului s-ar afla in buzunarul nostru”, a declarat Shuhei „Shu” Yoshida, seful SCE Worldwide Studios. Luand in considerare popularitatea brand-ului PlayStation in lumea intreaga, te-ai putea gandi la o legatura extrem de stransa intre capii consortiului si SCE. In fapt, nu este asa, a insistat Shuhei, intr-un interviu acordat engadget.com. El a vorbit despre felul diferit in care sunt priviti astazi angajatii SCE si de produsele si serviciile de pana acum, care poarta numele brand-ului, nu neaparat si pe cel al companiei mama, cum este, de exemplu, viitorul serviciu TV live, PlayStation Vue. Shuhei a vorbit despre schimbarea de atitudine a celor de la centru: „Faceam lucrurile pe cont propriu, iar oamenii care lucrau in „cartierul general” al Sony nici nu intelegeau ce faceam noi. Acum insa lucrurile s-au schimbat”.