Parkour-ul din Dying Light promite… multe!
Dying Light al celor de la TechLand pare sa fie Sfantul Graal al jocurilor cu zombie. Acele jocuri rigide si pline de coridoare inguste si sperieturi ieftine la tot pasul. Asta pana cand Dying Light ne-a aratat ca elementul parkour poate fi punctul forte al titlului…in doar cateva demo-uri. Este clar ca personajul controlat de noi nu va fi la fel de sprinten ca Faith din Mirror’s Edge, dar ajuta universul din Dying Light sa devina mult mai interesant si original.
Parkour-ul din Dying Light face jocul mult mai placut, lucru datorat in mare parte controlului simplificat. Tii putin apasat in jos si incepi sa urci, ca in Assassin’s Creed. Poti folosi aceasta metoda pentru a te deplasa pe acoperisuri, sarind de pe o cladire pe alta si evitand complet zombii. Sigur, poti gasi cate un zombie razlet si pe cate un acoperis sau in alte unghere greu accesibile, dar poti sa-l impingi peste margine, poti sa ii aplici o corectie cu un ciomag sau cu orice ce ai in dotare. In demo-ul de la E3 a fost prezentata si o unealta interesanta, un pistol cu carlig, care iti permite sa traversezi, sa ajungi pe diferite edificii sau sa sari pur si simplu peste un obstacol.
In timp ce alte jocuri de la Techland sunt greoaie si incete, Dying Light pare cursiv si ofera un sistem de miscari si lupta usor de controlat. Armele ofera impact si viteza, iar bonusul de raze X dat loviturilor pentru a arata oasele rupte este un punct in plus – mai ales in conditiile in care chiar provoaca inamicului pierderea controlului asupra partilor unde a fost lovit. Totul se leaga bine si sper sa fie de ajuns pentru a face din Dying Light unul dintre cele mai bune jocuri first-person open-world zombie ale anului viitor.