Iti doresti casca virtuala acum? Ai face bine sa mai astepti!
Daca esti pregatit sa dai pe o casca virtuala 600 de dolari, respectiv 800, fara sa includem taxe de transport, ai face bine sa te inarmezi si cu ceva rabdare. Cateva kilograme bune am spune noi.
O serie noi de plangeri vin atat din partea clientelei Oculus Rift cat si HTC Vive, acestea indicand ca popularele gadget-uri au prostul obicei sa nu ajunga la destinatie.
Cumparatorii se confrunta cu intarzieri sau probleme mai grave, rezultand in mici inconveniente pentru acestia. Conform rapoartelor, Oculus are probleme cu piesele necesare pentru fabricarea unui headset, acuzand „o absenta neasteptata de componente”, clientii fiind nevoiti sa astepte ceva timp pana cand componentele sunt disponibile, moment in care isi vor primi casca. Oculus a promis livrare gratuita pentru utilizatori timpuri drept compensatie, dar din nefericire vor trebui sa astepte pana pe data de 12 aprilie pentru a-si primi casca.
HTC pe de alta parte se pare ca nu s-a asteptat la numarul mare de precomenzi, sistemul de preluare a acestora fiind afectat, glitch-ul de sistem afectand un posibil cumparator in timpul tranzactiei bancare. Se pare ca mica scapare tehnologica fie te lasa fara comanda, lucru care automat te pune la finalul liniei de asteptare, fie iti lasa comanda blocata in limbo pe o perioada nedeterminata. Lucru care la drept vorbind, s-ar putea sa scoata din minti un potential client, avand in vedere ca acei 800 de dolari i-au ramas blocati intr-o tranzactie bancara.
HTC face eforturi pentru a remedia problema, dar sinceri sa fim, deja revedem intreaga situatie Nintendo Wii, unde o companie nu a apreciat numarul posibil de cumparatori corect, iar asta, cu toate ca nu o sa le afecteze atat de rau, tot duce la o experienta neplacuta. Pana la urma, fie ca ai ales un Vive sau un Rift, lucrurile nu stau foarte bine in nici una dintre tabere.