GamingPC&ConsolesTech&IT

O nouă generație de PlayStation nu va apărea în următorii trei ani

Dacă ați citit zilele trecute pe net despre Sony cum că ar fi anunțat sfârșitul ciclului de viață pentru PlayStation 4, însemnând că va apărea în curând o nouă consolă, este posibil să aveți parte de o așteptare mai lungă decât ați fi putut crede inițial.

Șeful PlayStation de la Sony, John Kodera, a declarat că firma se va folosi de următorii trei ani pentru a dezvolta următoarea consolă PlayStation de generație a cincea, conform publicației The Wall Street Journal.

Vom folosi următorii trei ani pentru a pregăti următorul pas, pentru a ne ghemui, astfel încât să putem sări și mai sus pe viitor.

Anunțul înseamnă că Sony dorește un ciclu de actualizare mai lent decât de obicei; noua generație de console PlayStation vine de obicei la 6-7 ani de la lansarea actuală. Modelul PS4 a fost lansat în 2013 și de atunci a vândut peste 79 de milioane de unități.

Marți, noul CEO al Sony, Kenichiro Yoshida, a lansat un plan de afaceri de trei ani pentru companie. El prognozează că profiturile vor scădea ușor până în 2021, puțin sub cele 1,6 miliarde de dolari pe care le-a făcut în ultimul an fiscal. Wall Street Journal a intervievat apoi pe Kodera și îl citează spunând că sfârșitul lui PS4 nu ar avea decât un efect minor asupra companiei, deoarece a mutat centrul atenției pentru PlayStation de la hardware la serviciile de abonament online. Obiectivul său este de a adăuga surse de venit mai stabile decât vânzările volatile de hardware și software.

Având în vedere așteptarea lungă până la lansarea unui „PS5”, este puțin probabil să auzim prea multe despre el ceva timp de acum încolo. Știm deja că Sony nu va vorbi despre hardware nou la E3 2018. În schimb, compania se va concentra pe patru mari jocuri în timpul evenimentului (Death Stranding, Ghost of Tsushima, Spider-Man și The Last of Us Part II).

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button