Nvidia vă arată cum să creați conținut de Ray Tracing pentru Minecraft

Nvidia și Microsoft ne tot amăgesc de vreun an și ceva cu o variantă a lui Minecraft ce suportă Ray Tracing. Această variantă încă nu are o dată de lansare, așa că nu putem decât să așteptăm și să răbdăm. Dar cei care au ceva timp liber și ceva pricepere se pot pregăti pentru acest pas.
Nvidia a lansat câteva ghiduri menite să ajute dezvoltatorii de mod-uri, de creații customizate, de hărți dichisite și toate cele, să beneficieze din plin de toate bunătățile vizuale pe care le va aduce tranziția către Ray Tracing.
Puteți vedea mai jos clipurile, în cazul în care sunteți curioși și aveți vreo două ore la dispoziție. Aveți parte de informații detaliate despre cum funcționează sistemul de propagare a luminii și cum pot fi create materiale noi, a căror proprietăți vor fi interpretate în mod realistic de implementarea componentei de Ray Tracing.
Practic, este conceptul de PBR, ce a devenit popular în ultimii ani în jocurile de mare buget, dar aplicat la cuburile lui Minecraft și cu Ray Tracing pus peste. Rezultatul este ceva ce arată al naibii de bine, considerând cum arată Minecraft în mod normal.