Nvidia promite optimizări noi de DirectX 12
Tranziția la DirectX 12 a reprezentat un spor masiv de performanță pentru unele jocuri, în special dacă rulau pe o placă video Radeon, dar unele dintre ele nu o duceau prea bine la acest capitol. Așa că Nvidia va adresa această problemă într-un nou update.
Compania anunță că a lucrat îndeaproape cu producători de jocuri pentru a optimiza mai bine titluri precum: Hitman, The Division, Ashes of the Singularity, Rise of the Tomb Raider și Gears of War 4. Astfel s-a reușit obținerea unui spor de performanță de aproximativ 16% în aceste titluri sub DirectX 12.
Driver-ul cu pricina ar trebui să fie disponibil în curând, oferind celor care au plăci video GeForce ceva mai multe cadre pe secundă în jocurile lor favorite, atât timp cât fac parte din acea listă.
Partea bună aici, pe lângă performanța din noul driver, este că producătorii de jocuri vor avea la dispoziție o bază de cod care se folosește mai eficient de DirectX 12 în general, așa că viitoare titluri ar trebui să funcționeze ca standard mai bine pe acest nou API.