Nvidia anunta Ansel
Evenimentul organizat noaptea trecuta de Nvidia a debutat cu anuntul a ceva complet neasteptat, un software de fotografie in-game numit Ansel.
Acesta este dedicat celor care vad scene frumoase in jocuri si vor sa le pastreze, dar nu tocmai in starea in care erau, ci in rezolutii mai mari si cu diverse efecte mai artistice. Ansel este un SDK care trebuie integrat in joc de dezvoltatori, iar atunci cand este activat va permite control deplin asupra camerei, permitand jucatorului sa o mute dincolo de limitarile normale ale miscarii.
Camera virtuala care este creata poate fi folosita pentru a modifica luminozitatea sau culoarea, poate adauga filtre si poate face poze la rezolutii de pana la 30.000p. In esenta este modul de fotografiere din The Crew, dar fara control asupra conditiilor din joc, insa cu suport pentru rezolutii foarte mari. Mai mult de atat, Ansel permite exportarea datelor de culoare si iluminare in fisiere speciale care pot fi apoi editate in Photoshop si poate captura imagini pe 360 de grade si in 360 de grade stereoscopic, pentru dispozitive VR.
Functia va fi integrata in curand in The Witcher 3, The Division, The Witness, Unreal Tournament 4 si cateva alte jocuri, unele care nici nu au fost lansate inca, precum No Man’s Sky.
[Nvidia]