Noua campanie de marketing pentru Windows 10 are ca tinta… bebelusii!

Nu putem spune ca Microsoft au o istorie prea stralucita cand vine vorba de campanii de marketing, o reclama pentru Xbox venindu-mi acum in minte si daca stii aceasta reclama… stii ca anii ’90 au fost ciudati. Chiar si asa, noua campanie de marketing pentru Windows 10 are ca tinta bebelusii… se pare, avand in vedere ca punctul central sunt acestia. Adica intelegem sa deschizi noi piete si sa te adresezi unui public tanar, dar… bebelusi? Ne putem astepta la un Windows 10 Mama Edition? Care intamplator vine la pachet cu o punga de lapte praf?
Dar in fine, gata cu poantele! Imi iertati gluma proasta de mai sus, aceasta fiind menita doar sa inveseleasca atmosfera. Inteleg mesajul pe care doresc Microsoft sa il transmita cu aceasta recalama, punctul central fiind inovatia si descopeirirea unui „ceva” nou. Acolo au dorit ei sa bata. Ca pacalicii ca mine vor face misto de reclamele departamentului de publicitate Microsoft asta e alta treaba. Chiar si asa, este clar o campanie tintita catre oameni de clasa mijlocie, cu o familie, Microsoft dorind astfel sa intre in casele americanilor. Tactica nu este rea, avand ca numitor comun un public tinta care isi permite sa faca un upgrade la un nou sistem de operare, mesajul fiind: „Incearca ceva nou si indraznet” … la care adaug si eu… care vine cu doua kilograme de lapte praf!