NFT-urile au început deja să-și facă apariția pe Instagram

Mai știți când mă plângeam despre cum plănuiește Meta să introducă NFT-uri pe Instagram? Here we are, după ce Adam Mosseri a postat pe Twitter debutul acestei inițiative, iar pentru a face lucrurile și mai enervante, Facebook va fi următorul pe listă, iar NFT-urile sunt aici să rămână, dovadă că social media ia asta foarte în serios.
Pe Instagram, NFT-urile sunt postate fie în feed, în stories sau în mesaje și vor fi acompaniate de un tag specific, intitulat digital collectibles, care le va indica autenticitatea. Utilizatorii care apasă pe tag-ul cu pricina vor avea acces la informații despre deținătorul actual al produsului și despre creatorul acestuia. Mosseri spune că Instagram, implicit Meta, nu vor taxa pe nimeni care își postează NFT-urile pe platforma social media. Deci compania nu câștigă nimic asta și tot ceea ce face este să pună bazele pentru potențialul viitor al acestui concept.
NFTs on Instagram 🎉
This week we’re beginning to test digital collectibles with a handful of US creators and collectors who will be able to share NFTs on Instagram. There will be no fees associated with posting or sharing a digital collectible on IG.
See you next week! ✌🏼 pic.twitter.com/VuJbMVSBDr
— Adam Mosseri (@mosseri) May 9, 2022
Cel mai neinspirat lucru de pe Instagram din ultima vreme
Mulți privesc asta ca pe un mod de a-i lăsa pe creatorii de conținut să-și câștige pâinea făcând ceea ce le place. La drept vorbind, ai zice că NFT-urile sunt inofensive și aduc ceva mai multă culoare pe net, deși mie îmi par deranjant de enervante și useless. Pe lângă faptul că sistemul ăsta consumă foarte multe resurse din cauza dependenței sale de blockchain, este și neinspirat până în punctul în care ajungi să plătești mii de dolari doar ca să-ți cumperi pământ virtual lângă vila pixelată a lui Snoop Dogg în metaverse.
Din fericire, implementarea NFT-urilor pe Instagram are loc momentan doar în Statele Unite, dar este doar o chestiune de timp până când molima se va extinde tot mai mult, inclusiv pe Facebook și va acoperi mai multe regiuni. Iar dacă vrei să continui să folosești astfel de platforme, să știi că nu prea ai cum să scapi de puterea acestor non-fungible tokens.