MORETech&IT

Netflix are competiție grea în SUA

Netflix a dezvăluit starea serviciului în cadrul raportului de săptămâna trecută, ceva ce nu pare să fi fost pe placul investitorilor.

Compania a reușit să strângă 2.7 milioane de abonați noi în ultimul trimestru din an, doar o jumătate din ceea ce se aștepta compania (și se așteptau investitorii) să strângă în această perioadă. O mare problemă în planurile companiei a venit din partea competiției, ce începe să se încingă foarte mult în SUA. Pe acest teritoriu, Netflix chiar a pierdut din abonați, din moment ce din ce în ce mai multe servicii de streaming încep să fie anunțate, iar unele dintre ele au început să preia din proprietățile pe care lumea le viziona cel mai mult pe Netflix. Două exemple bune ar fi serialele The Office și Friends, care își vor găsi o casă nouă, departe de Netflix.

Pentru a compensa, Netflix se va orienta pe diversificarea conținutului său, cu mai multe filme și seriale produse în afara SUA, din moment ce conținutul local a început să fie devorat Warner, cu al său HBO Max, și de Apple. Până ce compania va reuși să găsească o soluție care să recâștige încrederea investitorilor, prețul acțiunilor a luat-o puțin la vale, scăzând în momentul publicării raportului de la 362 de dolari la 323 de dolari, și continuând să scadă până la sfârșitul săptămânii.

[The Verge]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button