Monster Hunter: World pe PC va solicita intens procesorul
Monster Hunter: World se anunță a fi o portare care va solicita din plin sistemul, indiferent de cât de puternic ar fi acesta, dar care în schimb va oferi suficient detaliu grafic.
Pe forumul Resetera, într-un topic unde se discută diversele avanpremieri și impresii despre portarea jocului, vicepreședintele de platforme digitale și marketing al Capcom USA, William Yagi-Bacon, a intervenit pentru a explica de ce este atât de exigent jocul în mod special în ceea ce privește procesorul.
Pentru a elimina încărcarea interstițială în timpul jocului activ, MHW încarcă întregul nivel în memorie. În plus față de gestionarea activelor încărcate în memorie, acesta ține evidența interacțiunilor cu monștrii, nivelul vieții, schimbările de mediu / obiecte, gestionează LOD și object culling, calculează detecția coliziunilor și simularea fizică și tone de alte lucruri de telemetrie din fundal pe care nu le vedeți, dar care totuși necesită efortul procesorului. Toate acestea vin pe lângă susținerea oricăror sarcini de redare a plăcilor video.
Deși motorul MT Framework există de multă vreme, acesta face o treabă bună în distribuirea ciclurilor procesorului și a sarcinilor de echilibrare a încărcării în toate nucleele și firele disponibile. Motorul în sine este optimizat pentru setul de instrucțiuni CPU x86, este foarte scalabil și, vorbind la modul general, este agnostic de platformă, indiferent dacă rulează pe PC sau pe consolă, atâta timp cât respectă setul de instrucțiuni x86.
Monster Hunter: World va fi lansat pentru PC pe data de 9 august.