ȘtiriGamingPC&Consoles

MindsEye primește recenzii negative și rambursări pe PlayStation

Lansarea jocului MindsEye pe 10 iunie a fost un moment așteptat cu sufletul la gură de fanii genului Action RPG, mai ales în contextul amânării lansării lui GTA VI pentru 2026 — o decizie care a lăsat un gol perfect în industrie, pe care MindsEye părea pregătit să-l umple. Promisiunile erau pe măsură: o poveste captivantă, o lume deschisă și un gameplay cinematografic. Din păcate, așa cum se întâmplă tot mai des în lumea gamingului, realitatea a fost cu totul alta.

La momentul lansării, MindsEye a fost întâmpinat de un val de critici negative. Pe Steam, jocul a primit calificativul Mostly Negative, cu peste o mie de recenzii care semnalează probleme serioase — de la crash-uri frecvente și bug-uri deranjante, până la o optimizare slabă, pe lângă lacunele narative și inconsistențele de setting.

Conform recenziilor de pe Steam ale jocului, pe lângă o lume de joc care pare lipsită de viață, misiunile devin rapid repetitive, iar jucătorii trebuie să facă față NPC-urilor care plutesc prin aer, mașinilor care explodează din senin și altor disfuncționalități similare. Nici pe console lucrurile nu stau mai bine: performanța este inconsistentă, frame rate-ul fluctuează puternic, iar bug-urile sunt la fel de numeroase ca în versiunea de PC.

MindsEye

Ca reacție la aceste probleme, Sony a început să ofere rambursări jucătorilor de pe PlayStation care le-au solicitat — un semnal clar că deficiențele jocului nu pot fi trecute cu vederea. În acest context, unii gameri au descris lansarea lui MindsEye drept una chiar mai dezastruoasă decât cea a lui Cyberpunk 2077 în 2022, iar comparațiile cu The Day Before, din 2023, au devenit tot mai frecvente.

Chiar dacă Build A Rocket Boy, dezvoltatorii jocului, au lansat un patch day 1 pentru a îmbunătăți performanța, lucrurile nu par să evolueze în bine pentru MindsEye. Fără o bază solidă de fani și cu un debut atât de șifonat, viitorul jocului rămâne extrem de incert. Pentru moment, MindsEye a devenit mai degrabă un exemplu despre cum să nu lansezi un joc decât punctul de reper pozitiv pe care unii îl anticipau înainte de lansare.

Rafael Popa

Pasionat de gaming și tech, atunci când nu sunt într-un raid din WoW, mă găsești aici șau pe forumuri obscure din domeniu, unde scriu despre pasiunile mele și alte idei trăsnite care îmi mai trec prin minte. Cheers!

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button