Gaming

Microtranzacțiile revin în Star Wars: Battlefront 2

Electronic Arts, distribuitorul lui Star Wars: Battlefront 2, a planificat să vândă 10 milioane de exemplare ale titlului în timpul sărbătorilor de iarnă, dar a reușit să atingă abia 9 milioane, conform directorului financiar Blake Jorgensen. Într-o declarație pentru Wall Street Journal, Jorgensen a acuzat controversa din jurul sistemului de microtranzacții pentru vânzările pierdute.

Și totuși, în ciuda semnelor că EA și DICE ar putea opta să nu reintroducă microtranzacțiile în joc, Jorgensen a confirmat că, într-adevăr, acestea vor reveni.

O vom face când vom crede că este gata, în următoarele câteva luni.

Deși 9 milioane de unități vândute ar putea părea un rezultat satisfăcător, jocul original DICE Battlefront, lansat în 2015, a vândut de pe rafturi 13 milioane de exemplare în timpul primului său trimestru fiscal.

EA și DICE au anunțat săptămâna trecută că vor începe să vorbească despre noul său sistem de progresie Battlefront 2 în martie. Acest lucru se va întâmpla cel mai probabil odată cu introducerea noii scheme de monetizare în joc, deși este la libera interpretare a fiecăruia dacă aceasta se va asemăna sau nu cu sistemul controversat care a existat la lansarea jocului.

Partea interesantă este că, după ce au făcut acest anunț, prețul acțiunilor companiei a crescut cu aproape 7% față de ziua precedentă. Investitorii au fost probabil fericiți să audă că microtranzacțiile vor reveni în Star Wars: Battlefront 2 în lunile următoare. Având în vedere că jocul a vândut deja 9 milioane de exemplare (cu potențial de și mai multe milioane în curând), acest număr reprezintă o bază de instalare masivă pentru vânzări suplimentare generate de microtranzacții. Chiar dacă doar un procent foarte mic de jucători cheltuie bani pe microtranzacțiile din Battlefront 2, acesta ar putea duce la o creștere enormă a veniturilor.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button