Microsoft se concentreaza din ce in ce mai mult pe gaming

De la efortul depus in producerea Xbox Series X|S si pana procesul de achizitionare a unor studiouri cunoscute (vezi Bethesda), Microsoft face ca in unele piese muzicale autohtone si „nu da inapoi”. Profiturile pe partea de gaming sunt in continua crestere, iar compania vrea sa profite din plin de pe seama sectorului de jocuri video.
Dupa un proaspat si important update pentru Xbox Series X, Microsoft planuieste sa devina un punct de reper pentru cel putin 3 miliarde de gameri din intreaga lume. Ca argument, reprezentantii invoca dorinta de a avea succes pe plan financiar, PRIN asigurarea accesului larg la continutul oferit de Microsoft si PRIN optimizarea experientelor next-gen.
Satya Nadella, CEO pentru Microsoft, isi intareste afirmatiile, explicand ca profiturile de pe urma succesului Series X|S sunt motivul pentru care Microsoft lanseaza din ce in ce mai des continut nou, pe langa avantajele oferite de Game Pass. Odata ce Microsoft va fi achizitionat si ZeniMax, studioul-pereche al Bethesda, posibilitatile de gaming vor deveni si mai diverse.
Un alt reprezentant al companiei mentioneaza si cifrele inregistrare in acest an fiscal. Microsoft a castigat doar prin industria jocurilo video nu mai putin de 11 miliarde de dolari. La asta se adauga si profiturile generate de monetizarea serviciilor prezente pe Xbox.
Aceasta perioada prezinta avantaje interesante atat pentru companii, cat si pentru impatimitii jocurilor video si ale consolelor. Cat de curand, achizitia studioului ZeniMax va contribui la suplimentarea continutului first-party de pe consola. La capatul opus, compania a cumparat inclusiv Smash.gg, ceea ce inseamna ca nici comunitatea esports nu scapa din stransoarea gigantului tech.