Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Metro Exodus va avea suport pentru DLSS

/
/
/
img

Considerând cât de multe resurse poate consuma funcția de Ray Tracing din singurele două jocuri care suportă tehnologia RTX în acest moment, probabil nu este o prea mare surpriză că Metro Exodus va compensa prezența sa prin DLSS.

Funcția va permite utilizatorilor să joace Metro Exodus pe o rezoluție mai mică decât cea aparentă, primind astfel un spor de performanță, dar cu un nivel de detaliu ce va semăna cât de cât cu rezoluția aparentă. Nucleele Turing sunt folosite pentru ca placa video să „ghicească” exact cum ar trebui să arate imaginea pe o rezoluție mai mare decât cea efectivă.

Nu este clar deocamdată exact pentru ce rezoluții va fi disponibilă funcția de DLSS, dacă va putea fi activată doar în 4K aparent, sau dacă va putea fi pornită și pentru cei care vor să joace pe o rezoluție mai mică. Cer teste că funcția va fi foarte utilă, din moment ce Metro Exodus va reda umbre și iluminare folosind RTX, o sarcină ce ar trebui să streseze placa video mai mult decât suprafețele reflective ale lui Battlefield 5. Și fiind un joc de singleplayer, chiar veți avea ocazia să admirați mediul înconjurător fără să vă temeți că veți fi dați afară de pe server pentru că stați pe loc și vă benoclați la un perete.

Rămâne acum doar o singură întrebare. Funcția va fi disponibilă din start, săptămâna  aceasta? Sau va trebui să mai așteptăm câteva luni?

[DSO Gaming]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar