GamingPC&ConsolesTech&IT

Metro Exodus chiar arată bine cu Ray Tracing

Noua serie de plăci video Nvidia RTX 2000 ar trebui să își facă apariția săptămâna asta, oferind publicului care își permite un RTX 2080 Ti să se laude cu cel mai puternic GPU făcut până acum. Dar ce nu prea permite seria încă este tocmai partea de RTX.

Nu există încă pe piață jocuri care să suporte Ray Tracing, în varianta Nvidia, sau măcar DLSS, noua tehnologie de scalare a imaginii bazată pe Machine Learning. Va trebui să mai așteptați câteva săptămâni, sau poate câteva luni până ce vor sosi update-urile necesare pentru jocuri ca Shadow of the Tomb Raider, sau până când vor fi lansate jocuri ca Metro Exodus.

Că veni vorba de acesta, a căpătat o nouă demonstrație pentru cât de bine poate să arate jocul atunci când RTX este activat. Mai mult decât o simplă secvență de gameplay, clipul are parte de un comentariu din partea celor de la Nvidia prin care se detaliază metoda de propagare a luminii și efectele pe care le poate avea Ray Tracing la schimbarea drastică a ambianței, vizibilității și atmosferei generale.

Metro Exodus va fi lansat abia anul viitor, în februarie, așa că cei care au făcut o precomandă vreunei plăci video RTX 2080 sau RTX 2080 Ti mai au de așteptat aproape jumătate de an până când se vor putea minuna cu redarea realistică a luminii în noua aventură creată de 4A Games.

[Hexus]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button