Meci de box intre Yahoo, Bing, Google si Uniunea Europeana

Yahoo, Bing, Google si Uniunea Europeana se afla acum intr-un veritabil meci de box. Bine, de fapt sportul practicat de aceste entitati se refera la cine are cea mai buna echipa de avocati.
In urma cu cateva luni, se parea ca cei de la Google vor putea evita amenzile venite din partea Comisiei Europene. Amenzi primite in urma unor investigatii ce au durat cativa ani, acestea avand ca rezultat faptul ca Google nu afisa sau afisa selectiv reclame de la companii concurente, Legea Antritrust fiind clar incalcata in acest caz. Atat aceasta, cat si alte cateva legi.
Echipa de investigatie a adus noi argumente si date, care atesta ca Google a alterat motorul de cautare pentru ca Add-Sense, serviciul de publicitate online Google sa aiba cel mai mult de castigat, Uniunea Europeana oferind in schimb… o amenda de 5 milioane de dolari. Google, pentru a nu plati amenda, a ales sa ofere companiilor rivale, precum Bing,Yahoo si altele vizibilitate egala, astfel „scapand” de plata daunelor. Din pacate pentru Google, companiile nu au fost atat de multumite de oferta, cerand Comisiei Europene sa faca dreptate si sa analizeze daunele mai atent. Speram ca acest minunat meci de box sa nu se transforme intr-o baie de sange intre Microsoft, Yahoo si Google, in care Uniunea Europeana sa fie arbitru. Din pacate exista sanse mari ca acest lucru sa se intample. Unde mai adaugam ca Google trebuie sa se ocupe si de stergerea anumitor link-uri la cererea unor cetateni europeni, in conformitate cu legile europene.
Adsense, nu „add-sense”.