Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Mai nou este o rușine să ai iPhone în China

/
/
/
img

Utilizarea unui iPhone în China este acum considerată ca fiind jenantă de către unii consumatori, spune un raport local.

Impactul combinat al războiului comercial al administrației Trump asupra Chinei și blocarea exportului dispozitivelor Huawei întărește în continuare mișcarea „Boycott Apple” din China.

Vânzările slabe de iPhone din China au fost aproape în întregime responsabile de faptul că Apple a fost departe de a-și atinge ținta inițială privind trimestrul sărbătorilor și se pare că lucrurile s-ar putea înrăutăți. Un articol din South China Morning Post spune că, în timp ce Huawei va avea de suferit pe termen scurt, Apple ar avea de pierdut mai mult pe termen lung ca urmare a politicii sale.

Pentru Sam Li, care lucrează la o companie de telecomunicații de stat de la Beijing, trecerea de la Apple la Huawei a fost determinată și de o emoție. „Este destul de jenant să scoți un iPhone din buzunar în zilele noastre, când toți directorii companiei folosesc Huawei” […]

„Treceți la Huawei! Urâți-i pe acei ipocriți!”, a spus un fondator chinez de start-up pentru comerțul electronic, după ce a repostat știri despre WeChat. „Era 5G a sosit. Huawei are mult mai multe tehnologii de vârf decât Apple”, a spus omul care nu și-a dat numele.

Se spune că tensiunile tot mai mari dintre cele două țări vor face și mai dificilă poziția Apple în China.

În timp ce interdicția de export a SUA amenință să înfrunte compania din Shenzhen pe termen scurt, sentimentul naționalist constant de acasă ar putea avea un rol puternic în favoarea Huawei și ar putea afecta vânzările Apple în China, potrivit analistilor.

„Dragostea consumatorilor chinezi pentru Huawei nu poate decât să crească datorită interdicției”, a declarat Kiranjeet Kaur, senior manager de cercetare la IDC Asia Pacific. „Cu excepția cazului în care, desigur, constrângerile lanțului de aprovizionare hardware afectează lansarea pe plan local a telefoanelor sale.”

Anul trecut, Huawei a livrat 206 milioane de smartphone-uri, 105 milioane în China continentală, reprezentând 26,4% din piața internă, arată datele IDC. În comparație, Apple a ocupat locul cinci în țară cu o cotă de 9,1%. În primul trimestru, aceasta a scăzut în continuare până la 7%, comparativ cu un câștig de 3% pentru Huawei, potrivit Counterpoint.

IDC declară însă că Apple este în continuare o alegere atrăgătoare în China.

„Apple este, la urma urmei, un brand de lux și, în cele din urmă, totul depinde de utilizatori”, a declarat Bryan Ma, vicepreședinte de cercetare pentru dispozitivele clienților la IDC Asia Pacific. „Vor exista unii care sunt naționaliști și vor spune nu produselor americane, dar sunt mulți alți utilizatori pentru care nu contează prea mult”.

De-a lungul anilor, CEO-ul Apple, Tim Cook, a dat dovadă de multă bunăvoință în China, compania donând pentru cauze care includ bunăstarea copiilor și reducerea dezastrelor naturale, precum și realizarea de investiții în companii locale precum Didi Chuxing și centre de date și de cercetare. Cook se află în consiliul consultativ al Școlii de Științe Economice și Management din cadrul Universității Tsinghua, cunoscută ca un centru de bază pentru factorii de decizie economică.

A avut loc o fază amuzantă în această săptămână, când un diplomat chinez a atacat Apple pe Twitter, postul dezvăluind că a fost trimis de pe un iPhone.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar