Lumberyard Engine in actiune
Cel mai nou motor grafic de pe piata, Lumberyard, are acum parte de o demonstratie practica, sub forma unui tech demo.
Aceasta demonstratie a fost prezentata la GDC saptamanile trecute si acum a fost publicata pentru publicul general.
Dupa cum puteti vedea din aceasta demonstratie, Lumberyard are cateva similaritati notabile cu motorul CryEngine, atat la modul in care este redat mediul inconjurator, dar mai ales cand vine vorba de personaje.
Demonstratia lui Lumberyard este foarte imbucuratoare, deoarece spre deosebire de ce a facut in ultima vreme Crytek, nu are filtre de culoare bizare cum avea Ryse.
Practic, Lumberyard este CryEngine, dar ofera cateva avantaje pentru studiourile care vor sa integreze pana la capat Twitch in proiectele lor. Nu doar in ceea ce priveste optiuni de streaming, dar si interactiune cu publicul prin Twitch chat si optiunea de conectare directa la serverul pe care joaca un streamer.
Au existat in trecut alte jocuri care au incercat ceva similar, cum ar fi jocul de „groaza” Daylight construit pe Unreal Engine 4. Numai ca Daylight era goraznic, iar interactiunea cu Twitch era destul de firava.