GamingPC&ConsolesTech&IT

Lenovo primește ok-ul de la Sony pentru a copia designul lui PS VR

Imitarea este cea mai sincera forma de lingusire. De asemenea, este posibil sa induca în eroare potentialii clienti si sa creeze probleme juridice intre companii atunci cand este aplicata la castile VR. Se pare insa ca Sony sunt dispusi sa lase de la ei cand vine vorba de setul cu casca Lenovo Mirage Solo, permitand in mod oficial companiei Lenovo să achizitioneze licenta pentru designul setului cu casca PlayStation VR (PS VR).

Sony a lansat PS VR in octombrie 2016. A fost primul set de casti VR pentru console care sa ajunga pe piata – daca nu luati in calcul Virtual Boy – si a castigat rapid popularitate in randul detinatorilor de PlayStation 4. Compania a vandut 2 milioane de unitati PS VR în 2017, iar pana in august 2018 a livrat un total de 3 milioane. Este suficient sa spunem ca nu exista nicio modalitate in care PS VR a intrat sub radar.

Cu toate acestea, atunci cand Lenovo a lansat Mirage Solo in mai 2018, acesta parea destul de similar cu setul Sony. Castile nu concureaza cu adevarat – Mirage Solo este un dispozitiv autonom, PS VR necesita o consola – doar ca asemanarile erau un pic prea evidente.

Cele doua companii au anuntat recent ca au semnat un acord pe doi ani care permite celor Lenovo sa utilizeze designul industrial al lui PS VR pentru Mirage Solo. Ambele companii se declara mandre de parteneriat, cu Sony afirmand ca designul industrial al PS VR a fost aclamat pe scara larga, fiind rezultatul multor ani de efort sustinut din partea inginerilor Playstation si ca licentierea designului catre Lenovo e un pas bun pentru VR in general.

La randul lor, Lenovo s-au declarat incantati de colaborarea cu Sony. „Importanta designului PS VR este evidenta”, a spus Yao Li, vicepreședinte al Lenovo Consumer Tablets and Smart Devices Product and Business Management. „Acest acord ne va permite sa lucram impreuna pentru a imbunatati cu mult sofisticarea si atractivitatea designului in domeniul VR care se dezvolta rapid si este un exemplu remarcabil pentru felul in care pot lucra impreuna marcile de marca in beneficiul pietei VR si a consumatorilor”.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button