MORE
Leak-urile sunt noua strategie de marketing a Xiaomi

Suntem obisnuiti sa vedem companii ce disemineaza in moduri nu foarte subtile informatii interne pentru a genera publicitate, sau ofiteri ai companiilor plimbandu-se in public cu terminale inca neprezentate oficial.
Trebuie insa sa recunoastem ca nu ne aducem aminte sa fi vazut pana acum o demonstratie chiar atat de flagranta ca cea a lui Lei Jun, CEO-ul Xiaomi.
In cadrul unei conferinte din China de saptamana trecuta, Lei Jun s-a afisat cu noul device portabil, Xiaomi Mi Band 2. Este succesorul primului produs Mi Band, o banda de fitness extrem de populara datorata pretului extrem de scazut, dar care s-a bazat pe o aplicatie de telefon pentru a oferi informatii, datorita lipsei unui ecran dedicat.
Ei bine, versiunea succesoare se pare ca va compensa acest neajuns.
Voi ce parere aveti? E de dorit o astfel de abordare din partea companiilor si a liderilor lor? Si folositi, sau aveti de gand sa folositi o banda de fitness?
Sursa: [Android Authority)