Gaming

Jucatorii sunt de vina pentru vanzarile slabe ale EA?!

Seful departamentului de creatie din cadrul Electronic Arts arunca pisica in curtea jucatorilor, sustinand ca jocurile EA sunt „prea grele” pentru cei mai multi dintre jucatori. Richard Hilleman afirma ca „jucatorul mediu probabil ca aloca doua ore ca sa invete baza jocului”, iar „jucatorii familisti” nu-si permit sa piarda cele doua ore invatand lucruri noi (?!). Unu la mana, o astfel de declaratie e treaba PR-ului sau, dupa caz, a purtatorului de cuvant. Doi la mana, daca tot te aventurezi intr-o asemenea declaratie – care insinueaza ce nivel de inteligenta are publicul tau – apai… fa-o cu stil. Adica imbrac-o intr-un cocon, impopotoneaz-o, pune-i si niste licurici.

Cu alte cuvinte, foloseste-o in context, un context in care sa spui cine face parte din grupul tau tinta, ce public a cumparat unele titluri, ce public a preferat altele etc. Nu asa, hodoronc-tronc, trantesti un comentariu ca asta, doar pentru ca cineva din sala te-a intrebat daca nu ti se pare mai normal sa folosesti aceleasi layout-uri de controller intr-un joc, sau chiar in toate jocurile unei serii. E drept ca jocurile complexe presupun invatarea bazei – daca vrei sa progresezi in ele sau chiar sa le termini, dar de-aici pana la a afirma ca ele sunt prea grele pentru jucatori, mai ales pentru jucatorii familisti, pai asta ramane la latitudinea lor. Sau Hilleman insinueaza ca EA face jocuri prea scumpe pentru studenti si prea grele pentru prescolari? Daca jucatorii familisti sunt dispusi sa-si aloce 2 ore din viata sa invete baza unui joc e problema lor, nu a ta, Hilleman/EA! Nu din cauza asta jocurile EA nu se vand conform asteptarilor!

Articole asemanatoare

Back to top button