Jocul de cărți Artifact produs de Valve nu va da posibilitatea jucătorilor de a obține cărți din gameplay

Sperăm că stați pe scaun în acest moment. Dacă ați evitat să auziți despre jocul de cărți digital de la Valve, Artifact, poate doriți să aruncați o privire la cel mai recent interviu de la GameIndustry.biz cu programatorul Jeep Barnett și legendarul designer de jocuri de cărți Richard Garfield. (Garfield este cel mai bine cunoscut pentru proiectarea lui Magic: Gathering, cunoscut ca fiind jocul din care fiecare alt joc de cărți se inspiră mai mult sau mai puțin). Interviul prezintă pe ambii designeri străduindu-se să explice pe cât pot ei de bine că nu încearcă sa copieze Hearthstone, demonstrând în același timp că n-au reușit să învețe absolut nicio lecție din succesul acestuia.
De exemplu, vă place să câștigați cărți doar jucând acel joc? În Artefact nu va fi nimic de genul. Pe lângă faptul că jocul vine cu un cost inițial, singura cale cu putință de a obține cărți noi pentru pachetul vostru va fi cumpărarea acestora, prin aceasta „eliminând grindul”, adăugând în același timp fix același dezechilibru care există în Magic: The Gathering de ani de zile. La inceput, MtG a fost proiectat in acest fel pentru ca se presupunea ca nimeni nu va cheltui suficienti bani pentru joc încât să conteze; există ani întregi care dovedesc că nu este cazul.
Garfield a declarat:
Nu e pay to win. Este pay to participate. Orice hobby pe care îl ai, trebuie să investești ceva. Dacă jucați tenis, cumpărați o rachetă. Deci, aici avem un model în care puteți pune o sumă foarte modestă și puteți fi competitivi. Putem controla acest lucru în sensul că cărțile comune din acest joc sunt foarte puternice. Ne așteptăm ca jocul de top să includă o mulțime de cărți comune. De asemenea, ne asigurăm că cărțile rare care sunt acolo nu sunt atât de rare încât ele să aibă un preț ridicat.
Jocul va cuprinde, de asemenea, chat între jucători și, spre surprinderea a absolut nimănui care a acordat cea mai mică atenție lui Valve în ultimii ani, va fi în întregime nemoderat. Barnett a declarat:
Din punct de vedere psihologic, descoperim că sunt oameni care se comportă necuviincios atunci când există altcineva care să le observe comportamentul. Când este un joc unu-la-unu, care este motivația mea de a spune ceva groaznic?
Vă lăsăm pe voi să petreceți câteva momente gândindu-vă la istoria altor jocuri de cărți pentru a vedea dacă există un precedent de comportament urât în jocurile unu-la-unu, o întrebare la care cineva cinic ar putea răspunde indicând spre câteva fișiere .GIF care arată jucători de Magic: The Gathering literalmente răsturnând masa peste adversarii lor. Și asta se întâmplă cu cărțile fizice care pot fi deteriorate, ceea nu putem spune despre cărțile din Artifact. Dar asta e. Va trebui pur și simplu să plătiți pentru ele ca și cum ar fi.