Telefoane

iPhone X este un telefon destul de defectuos

Weekend-ul trecut, câțiva proprietari de iPhone X au început să posteze mesaje și poze cu o linie verde care apare pe ecranul OLED al telefonului. Între timp și mai mulți utilizatori au început să raporteze aceeași problemă deși, în general, este vorba de un număr foarte limitat de astfel de cazuri.

Proprietarii timpurii de iPhone X au postat despre acest defect pe Reddit, Twitter, precum și pe pagina de suport Apple. Utilizatorii au raportat că repornirea dispozitivului iPhone nu rezolvă problema. Pe baza paginii de suport a Apple, 35 de utilizatori au declarat că se confruntă cu problema legată de linia verde, deși în mod evident ar mai putea fi afectați și alți utilizatori care nu au raportat problema pe site-ul Apple.

Primele mesaje cu poze care anunțau această problemă arătau linia verde verticală care apare în partea dreaptă sau stângă a ecranului. Suportul Apple pe Twitter a contactat mai mulți dintre utilizatori, pe unul dintre clienți întrebându-l dacă este instalat update-ul iOS 11.1.1, în timp ce altora li s-a răspuns cu „Am dori să ne uităm la această problemă împreună”.

Această problemă vine la scurt timp după ce alți utilizatori au raportat de asemenea că se confruntă cu o problemă de ordin hardware. Aparent, ecranul tactil al lui iPhone X nu răspunde la comenzi într-un mediu cu o temperatură apropiată de cea de îngheț. În răspunsul lor, Apple a recunoscut problema și intenționează să ofere o soluție prin intermediul unei viitoare actualizări de software. Nu este clar în acest moment dacă problema liniei verzi ar putea de asemenea să fie rezolvată cu o soluție software sau dacă este un defect de hardware.

Apple nu a comentat încă problema, dar utilizatorii care au experimentat acest fenomen neplăcut pe telefoanele lor spun că și-au înlocuit telefoanele în condiții de garanție. Deci, dacă modelul vostru de iPhone X se întâmplă să dea astfel de simptome, mergeți direct la sediul magazinului de unde l-ați achiziționat pentru ca acesta să vi-l înlocuiască.

Deși nu este o consolare pentru cei afectați de linia verde, până acum această problemă pare a fi foarte limitată, în măsura în care se manifestă la un procent infim de dispozitive din milioane de unități iPhone X expediate. Având în vedere că problema are nevoie de timp pentru a se dezvolta, este greu de estimat cât de răspândită va ajunge să fie până la final. Apple a ales un ecran cu adevărat unic pentru iPhone X, ca să nu mai spunem că este pentru prima dată când au folosit un ecran OLED pe un telefon, deci cel puțin unele probleme ar fi de așteptat. Sperăm că nu va afecta prea mulți utilizatori.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button