Interviu cu Georgian Opariuc singurul creator al jocului Turbo City Racing

Am descoperit proiectul lui Georgian prin intermediul Facebook-ului si la prima vedere am ramas impresionat de realizarile unui singur individ care a pornit pe un drum extrem de greu. Realizarea unui joc!
Ceea ce a reusit sa ma impresioneze cu adevarat a fost faptul ca intreg proiectul este realizat de un singur individ. Un tanar de 29 de ani din Brasov, cu un PC destul de slabut, entuziasm si pasiune si-a pus in minte sa faca un joc cu masini. Joc pe care l-a numit Turbo City Racing.
Am schimbat cateva cuvinte cu Georgian inainte de acest interviu si am descoperit un om linistit, bolnav de bun simt, înspaimantator de politicos si modest. Omul are un vis si o pasiune si nu a lssat nimic sa ii stea in cale, indiferent ca este vorba de hardware.
Tehnic, Georgian construieste acest joc pe un sistem care ar reprezenta un cosmar pentru un dezvoltator cu experienta, dar, in pofida acestui lucru, a reusit sa cizeleze si sa mestereasca la acel Unreal Engine 4 pana a iesit un joc cu masini care arata si se comporta ca un joc cu masini. Repet… un singur dezvoltator care s-a ocupat de dezvoltare, programare, muzica, fizica, tot ceea ce vedeti in trailer-ul de mai jos este realizat de un singur om pe echivalentul unei rajnite dotate cu 8 GB de RAM, o placa video NVIDIA 840M si un procesor i5 4210U. Iar jocul arata asa!
Asa ca ne-am decis sa il intervievam pe Georgian si am ramas placut surprinsi a doua oara. Aproape toate raspunsurile sale sunt pur ardelenesti. Scurte, la obiect si de o sinceritate transanta.
Zon@ IT: Salut. Pentru inceput o sa te rog sa te prezinti publicului nostru. Cine esti si ce faci?
Georgian O.: Salut, numele meu este Georgian Opariuc din Jud. Brasov, Mun. Sacele si am o vasta experienta in programare software, pagini de web si dezvoltare de jocuri.
Zon@ IT: Ce te-a motivat sa realizezi acest joc?
Georgian O.: Acest joc face parte dintr-o ancheta impotriva lui IndieGoGo si Steam. Pe internet sunt multe afaceri piramidale, prin care eu am trecut.
Zon@ IT: Care consideri ca este inspiratia ta pentru acest joc?
Georgian O.: Am jucat multe jocuri cu masini, dar, fiecare joc are ceva in plus sau ceva in minus. As vrea ca acest joc sa fie procedural la cer, cladiri, trasee, etc si sa fie customizabil 100%.
Zon@ IT: Care consideri ca a fost cea mai grea parte din realizarea lui Turbo City Racing?
Georgian O.: Dezvoltarea acestui joc este ingreunata deoarece lucrez cu programe gratuite, cum ar fi: Gimp si Blender.
Iar, calculatorul pe care fac acest joc este un laptop de 2000 lei cu o placa video GT840M.
Zon@ IT: Care este partea ta preferata din dezvoltarea acestui joc?
Georgian O.: Lucrul la partea AI de la curse, tehnica de implementare a continutului procedural.
Zon@ IT: Cum ai impacat scoala, munca, prieten si dezvoltarea de jocuri?
Georgian O.: Am terminat scoala, nu am un loc de munca si nu am prieteni. Deci, asa arata modelul perfect al unui dezvoltator independent.
Zon@ IT: Cum vezi tu jocul intr-un an?
Georgian O.: Eu vad acest joc, ca fiind cel mai bun joc al anului 2017, in domeniul jocurilor cu masini, din cauza graficii, AI-ului, proceduralului si customizatilor.
Zon@ IT: De ce un joc de curse si nu un fighter sau un RPG?
Georgian O.: RPG nu imi place, dar nici fighter nu imi place. Eu am ales cea mai sigura cale, dar grea.
Zon@ IT: Este greu sa fii in Romania un dezvoltator indie?
Georgian O.: Da.
Zon@ IT: Ce sfaturi ai pentru alti dezvoltatori din Romania?
Georgian O.: Pana nu se dovedeste ca eu voi castiga bani in Steam, nu recomand acest domeniu.