Intel atacă Apple și reușește să se facă de râsul internetului
Apple a renunțat la Intel pentru a-și dezvolta propriul procesor pe care să-l folosească în MacBook și iMac. După separarea dintre cele două companii, Intel a devenit defensiv și a lansat o serie de reclame pe YouTube. Pentru a-i ataca pe cei de la Apple, producătorii de procesoare au reușit să pună mâna pe serviciile lui Justin Long, fosta vedetă din reclamele „I’m a Mac”. În plus, există și un website dedicat acestei campanii.
Din nefericire pentru Intel, ideea „inteligentă” nu prea a prins la public. Nu doar că Justin nu este prea apreciat de comunitate, dar reclamele în care acesta apare au mai multe dislike-uri decât aprecieri pozitive. Toate aceste reclame au reușit să rănească și mai mult imaginea companiei, iar fanii se întreabă de ce banii cheltuiți aici nu ajung mai degrabă în procesul de R&D.
Noile reclame ni-l arată pe Justin în tot felul de ipostaze, iar numitorul comun din fiecare este noul MacBook de la Apple care este ridiculizat în fiecare. Și Intel încearcă să scoată în evidență diverse caracteristici: fie că poți conecta până la trei monitoare, ori că te poți juca sau chiar să deblochezi laptop-ul prin intermediul recunoașterii faciale. Pe scurt, o serie de reclame bazate pe eterna bătălie PC vs Mac.
Apple nu a reacționat la aceste materiale și mă îndoiesc că va face caz din toată treaba. Oricum pare a fi doar o criză patetică din partea celor de la Intel care ar face orice ca să mai atragă atenția asupra produselor sale care sunt eclipsate de AMD și mai nou de Apple M1. Dar să sperăm că aceste probleme vor trece și producătorul de procesoare va reveni în cursă deoarece competiția este sănătoasă pentru toată lumea, în special pentru cumpărători.