Meta adaugă opțiuni noi pentru secțiunea Reels de pe Instagram

În încercarea de a ține pasul cu TikTok, Meta se luptă din răsputeri să vină cu opțiuni atractive pentru utilizatorii Instagram. Adică, pentru utilizatorii aceia obsedați să creeze Reels, echivalentul cele mai populare aplicații de pe planetă. Aceasta este demonstrația planului urmărit de Meta cu platformele sale social media. Mark Zuckerberg a menționat nu de puține ori focusul său aproape în totalitate pe introducerea caracteristicilor similare celor de pe TikTok, pentru a-i atrage pe tineri și a-și recâștiga numărul de utilizatori.
Tot mai mulți tineri migrează spre TikTok, iar asta a determinat companii ca Meta, YouTube și Snapchat să împrumute funcții ca să mimeze potențialul imbatabil al platformei chinezești. Meta a menționat că Reels de pe Instagram și Facebook vor devenit la fel de importante precum Story-urile, și tocmai de aceea Instagram va primi un update care adaugă și mai multe opțiuni de a-ți crea și edita clipul. Vor fi introduse multe caracteristici deja existente pentru Stories, cum ar fi quiz-uri, stickere, poll-uri și alte nebunii interactive. Creatorii vor putea importa fișiere audio din propriul telefon pentru a le utiliza în clipul cu pricina sau se vor putea folosi de diverse template-uri care le vor ușura procesul de preluare și editare al altor clipuri de la alți utilizatori.
În cele din urmă, Instagram va permite crearea de Reels cu o durată maximă de 90 de secunde. Un efort admirabil, dar care nu ajunge nici la degetul mic lui TikTok din moment ce acesta din urmă a mărit durata unui conținut la 10 minute. Chiar și așa, pentru tinerii care scrollează intens pe Instagram, 30 de secunde în plus față inițialele 60 de secunde impuse este o îmbunătățire notabilă.
Instagram și Facebook vor deveni una și aceeași platformă enervantă
Nici Facebook Reels nu va scăpa nearanjat. Meta va introduce un set de opțiuni dedicate versiunii desktop, printre care setări rapide perfecte pentru decuparea conținutului video de lungă durată și transformarea acestuia într-un material cu o durată la fel de scurtă precum atenția din ultimii ani a generației tinere. Acestea vor fi „îngrijite” de un set de unelte care facilitează programarea, publicarea și editarea clipurilor video pe desktop.
În plus, Reel-urile vor apărea mai des pe Facebook, în special cele recomandate de către algoritm. Cu alte cuvinte, ele vor fi introduse mai agresiv, cam cum s-a întâmplat cu Reel-urile de pe Instagram, care vor putea fi cross-posted pe Facebook. Ahh, ce vreme frumoasă e afară, perfectă să ies și să îmi uit intenționat telefonul acasă!