Instagram a confirmat pentru publicația TechCrunch faptul că testează un nou feature prin care utilizatorii vor putea redistribui alte postări în feed. Acest lucru se putea face doar în cadrul unui instastory, dar acum, se pare că Instagram va da posibilitatea de a distribui postări la fel ca pe Facebook.
Explorăm abilitatea de a redistribui postări în Feed – la fel ca redistribuitul în Stories – pentru a da oamenilor opțiunea de a redistribui ce rezonează cu ei, astfel încât și creatorii de conținut să fie creditați pentru munca lor […] Plănuim să testăm acest feature în curând, împreună cu un număr mic de oameni.
– purtător de cuvânt al companiei Meta într-o declarație pentru publicația TechCrunch
Noul feature a fost descoperit de Matt Navarra, consultant în social media. Acesta a postat pe Tweeter un screenshot care ne arată tab-ul „Reposts”. Tab-ul va conține cel mai probabil toate postările și reel-urile pe care utilizatorii le-au redistribuit. Uitându-ne la acest screenshot, observăm că tab-ul nou apare pe profilurile utilizatorilor lângă tab-urile Posts, Reels și Tagged photos.
Instagram Reposts Tab on profiles?!
What’s dis Adam? pic.twitter.com/WayWCJGBfx
— Matt Navarra (@MattNavarra) September 7, 2022
Se pare că cei de la Instagram lucrează la asta de minim câteva luni, deoarece utilizatorul Alessandro Paluzzi a aflat că acest feature este în proces de dezvoltare încă din luna mai. Conform screenshot-urilor distribuite de acesta pe Tweeter, utilizatorii vor putea găsi opțiunea de repost în cadrul meniului de distribuire. De asemenea, aceste screenshot-uri ne arată faptul că vom putea adăuga descrieri postărilor respective atunci când vom putea folosi acest feature.
#Instagram keeps working on reposts 👀
ℹ️ Reposts will be saved in a separated tab on your profile pic.twitter.com/7bduidntwE
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) May 21, 2022
În momentul de față, utilizatorii care doresc să distribuie postarea altcuiva, trebuie să o facă prin alte moduri, de exemplu printr-un screenshot pe care aceștia îl postează la rândul lor, lucru care face noua postare să arate fix ca prima. Astfel, utilizatorii nu pot fi siguri cine este responsabil pentru postarea inițială atunci când o văd, înafară de cazul în care descrierea lasă de înțeles că postarea este redistribuită. Dar pe o rețea de socializare unde scroll-ul se face la viteze foarte mari, acest lucru poate scăpa neobservat.
În concluzie, cred că Instagram au făcut o alegere bună când s-au gândit să aducă redistribuirea de postări în Feed, lucru care, din punctul meu de vedere, ar fi trebuit să fie implementat chiar de la începuturile acestei platforme.