
Masura a fost luata dupa ce mai multi utilizatori au semnalat erori care fac ca displayul telefonului sa capete o tenta verde.
Desi problema ecranelor verzi a fost raportata de mai multe zile, singurul raspuns de la Huawei venise pe canale neoficiale, prin persoana managerului unui forum de discutii din Marea Britatnie. Acum insa a iesit la rampa si directorul de marketing si comunicatii din cadrul Huawei Finlanda, care a oferit solutii concrete la problema, cel putin pentru utilizatorii din tara sa.
„Investigam de mult timp de ce o mica parte din telefoane au fost verzi in unele tari”, a declarat oficialul companiei. „In Finlanda, consumatorii primesc un telefon nou daca au un model cu afisaj defectuos, fara a fi nevoiti sa plateasca pentru asta”. Astfel, Huawei Finlanda este prima ramura a companiei multinationale care isi asuma public responsabilitatea si accepta dispozitive cu ecranul defect pentru inlocuire.
Confirmari neoficiale pentru o masura similara vin si din Marea Britanie, unde un utilizator a vorbit pe un forum dedicat despre asigurarile primite din partea companiei. Detinatorul de Mate 20 Pro a precizat ca Huawei UK investigheaza la randul lor problema ecranelor verzi si sunt dispusi sa inlocuiasca telefoanele defecte fara sa puna intrebari. Printre altele, acesta a sfatuit utilizatorii sa ceara explicit inlocuirea telefonului atunci cand angajatii de la centrele de service ale companiei se ofera sa il repare, afirmand ca solicitarea se incadreaza in drepturile lor de consumatori.
Asteptam sa vedem in ce masura initiativa celor doua subsidiare Huawei va fi luata ca exemplu si pentru restul tarilor unde utilizatorii se plang de problema ecranelor verzi.