Hellblade este pe profit după 500.000 exemplare vândute
Hellblade: Senua’s Sacrifice a atins 500.000 de unități vândute în primele trei luni, depășind așteptările studioului care l-a produs și mutând astfel jocul în sfera profitului.
Titlul exclusiv digital a vândut jumătate din această cantitate pe PC (probabil cealaltă jumătate fiind pe console). Impresionant, Ninja Theory se aștepta să fi depășit pragul de 500.000 de copii abia după șase luni, ceea ce înseamnă că studioul a depășit cu mult acea țintă inițială.
În timp ce acest lucru este în mod evident o veste bună, studioul este deosebit de mulțumit, deoarece sugerează că titlurile indie de calitate asemănătoare cu cele care au o valoare mult mai mare de producție, sunt într-adevăr viabile din punct de vedere comercial.
Din punct de vedere creativ am dat lovitura, dar celălalt obiectiv major a fost să dovedim că există un spațiu între jocurile indie și cele de buget mare care ar putea funcționa comercial. Și pentru asta, vânzările contează.
Hellblade s-a lansat pe 8 august și a vândut 250.000 de unități pe PS4 și PC în prima sa săptămână de vânzare, devenind în cele din urmă cel mai bine vândut titlu european de pe PlayStation Store în luna august.
Jocul a avut nevoie de o echipă de aproximativ 20 de persoane în aproximativ trei ani pentru a fi realizat, și a generat până în prezent venituri de 13 milioane de dolari. Potrivit studioului Ninja Theory, vânzările continuă să fie puternice.