GamingPC&ConsolesTech&IT

Halo Reach: Cerințe de sistem

Un deceniu mai târziu...

Microsoft va readuce seria Halo pe PC după o absență îndelungată, și coșmaruri în formă de Vista. Seria se va materializa cu jocurile din The Master Chief Collection, ce include primele trei titluri ale seriei, ODST-ul și Reach.

Cel din urmă este cel mai recent, și ca urmare cel care va avea cerințele de sistem cele mai mari. Cât de mari? Considerând că este un joc vechi de aproape un deceniu, nu foarte mari. Dar dacă erați curioși, 343 Industries a dezvăluit care sunt cerințele de sistem ale jocului, și a făcut asta cu foarte, foarte multe detalii.

După cum puteți vedea din poza de mai sus, dacă nu țineți morțiș să jucați pe detalii maxime, puteți să vă folosiți și de un procesor antic. Nu că pentru 4K ați avea nevoie de prea multe, fiind suficient și un Bulldozer/Vishera cu un RX 480.

Colecția încă nu are o dată de lansare stabilită, dar componenta de multiplayer se află în teste de câteva zile, așa că poate că Microsoft ne va face o surpriză de crăciun. Sau, măcar de anul nou. Sincer, la cât de mult timp am așteptat, nici un an suplimentar nu ar strica, dacă rezultatul final va fi suficient de bine șlefuit.

[Overclock3D]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button