Half Life tocmai a primit un patch din partea Valve
Valve a lansat un update pentru bug-uri si securitate

Valve ar putea sau nu sa lucreze la Half Life 3, dar cu siguranta inca lucreaza la primul titlu al seriei. Ieri, la 20 de ani, 10 luni si 19 zile de la lansarea lui Half Life, Valve a lansat o noua actualizare care repara o multime de probleme minore.
Mai jos am atasat lista completa de schimbari aduse de noul patch:
- Corectat setarea ratei de refresh a monitorului prin intermediul -freq cand este folosit cu -nofbo
- Corectat rescalarea inutila a texturilor cu texturi NPOT
- Corectat comanda slist, care iti va afisa serverele de pe reteaua ta locala
- Corectat rezultatele eronate in SV_ClipToLinks (HL #1685)
- Corectat inabilitatea de a reincarca o anume arma golita dupa reincarcarea unei salvari
- Corectat spread-ul gloantelor de MP5
- Corectat bara de progres pentru resursele care se descarca si afiseaza doar 100%
- Adaugat auto-save pentru cateva cvaruri (HL #2237)
- Corectat lipsa localizarea in interfata de spectator
- Corectat rata de intoarcere a NPC-urilor la peste 60FPS
- Reorganizat coloanele din browserul de servere pentru a preveni folosirea descrierii jocului drept numar fals de jucatori
- Corectat abilitatea jucatorilor de a folosi sv_cheats intr-un joc multiplayer
- Adaugat cvar-ul cl_autowepswitch cu valorile 0/1 pentru a activa/dezactiva schimbarea automata a armei cand aceasta este luata de pe jos
- Corectat diverse probleme cu animatiile/sunetele armelor
- Update-uri de securitate pentru comenzile consolei
- Update-uri de securitate pentru incarcarea resurselor
- Update-uri de securitate pentru salvare/incarcare
Bine, nici una dintre aceste schimbari nu va readuce Half Life in Steam Top 100, chiar daca reuseste sa-si mentina chiar si acum o baza de jucatori robusta in ciuda varstei. Este oarecum amuzant insa sa vedem probleme atat de vechi, reparate abia acum. In tot acest timp, spre exemplu, spread-ul gloantelor de MP5 din singleplayer si multiplayer a fost inversat din greseala. Coloanele din browserul de servere a fost reorganizat pentru a impiedica falsificarea numarului de jucatori, care insa cred ca reprezenta o problema in 2001 mai de graba.