GRID pentru Stadia are un mod care „nu ar fi posibil pe alt hardware”
Avem deja o lista cu jocurile de lansare pentru Google Stadia si chiar daca GRID de la Codemasters nu se numara printre acestea, inca ne putem astepta la o lansare in acest an. Cand va aparea si pentru platforma cloud de la Google, acesta va oferi si un mod nou de multiplayer care nu va fi disponibil pe PC sau console. Este vorba de curse cu pana la 40 de masini pe acelasi traseu.
De ce nu va fi totusi disponibil macar pe PC acest mod? Pentru ca tehnologia din spatele Stadia este singura cale prin care acest mod de joc ar fi fezabil, sau cel putin asta a sustinut seful echipei de dezvoltare al lui GRID, Mark Green intr-un interviu pentru WCCFTech. Cand a venit vorba despre diferentele productiei pentru Stadia comparativ cu celelalte platforme, Green a declarat urmatoarele:
Poate cea mai mare diferenta este streamingul, dar si abilitatea lui Stadia de a comunica cu alt sistem Stadia atat de rapid. Asta trasforma ideea din jurul multiplayer-ului. Spre exemplu, dezvoltarea unui nou mod de joc pentru GRID Stadia care are 40 de masini pe acelasi traseu este ceva ce nu era posibil cu alt hardware.
Green adauga si ca modul cu 40 de masini „probabil” ne arata foarte putin din capabilitata tehnologiei din spatele lui Google Stadia, dar nu intra in mai multe detalii referitoare la faptul ca acest mod este posibil doar folosind tehnologia Stadia. Intr-o lume in care jocurile battle royale cu 100 de jucatori functioneaza bine-mersi si pe retele mobile, poate ca sunt anumite lucruri specifice jocurilor de curse care impiedica rularea usoara pe alte platforme. Sau poate cineva este lenese sau a semnat un contract banos cu o anume corporatie pentru a oferi ceva in plus pe platforma acesteia. Cine stie? Poate doar cei de la Codemasters si Google 🙂