GamingRSS PaginaDeMediaȘtiri IT

Google Stadia nu reuseste sa castige increderea dezvoltatorilor de jocuri

Google Stadia este incercarea gigantului tech de a intra pe piata de cloud gaming. Lansat anul trecut, serviciul nu a reusit sa aiba un impact atat de mare pe cat se asteptau creatorii sai. Asta se datoreaza in mare parte si lipsei de jocuri. De asemenea, calitatea video este si ea o problema, multe jocuri ruland la setari mici si rezolutii asemanatoare.

De curand, Business Insider a discutat cu mai multi dezvoltatori de jocuri video despre Google Stadia. Din pacate, acestia nu au putut decat sa evidentieze o multime de probleme. Articolul americanilor spune cam asa:

„Am fost abordati de echipa Google Stadia”, mi-a spus un dezvoltator indie. „In mod normal, o astfel de abordare duce la o oferta, care te motiveaza sa lucrezi cu ei. Insa motivatia a fost inexistenta.” Cam asa merg lucrurile cu Stadia. Este o tema comuna pe care am auzit-o de la majoritatea dezvoltatorilor indie cu care am discutat. Se pare ca oferta a fost atat de mica incat nici nu a facut parte din conversatie.

Aceasta nu este insa marea problema cu Google Stadia

Momentan, Google Stadia sta foarte prost cand vine vorba de abonati. Nici numarul de jucatori activi nu este grozav in jocuri precum Destiny 2. Dezvoltatorii vor trebui sa fie destul de bine motivati pentru a-si porta un joc pe platforma. De aici insa, apare o alta problema despre care dezvoltatorii au vorbit cand au fost intrebati despre viziunea lor cu privire la viitorul serviciului.

„Daca ne-am putea vedea intr-o relatie pe termen lung cu Google?”, a spus unul dintre developeri. „Cu istoricul celor de la Google, nu stiu daca se vor mai atinge de Stadia un an de acum inainte. Nu este ceva nebunesc pe care cei de la Google l-ar face. Asa functioneaza ei.”

Si nu as putea sa ii dau mai multa dreptate developer-ului citat mai sus. Google are o reputatie negativa cand vine vorba de inchis servicii care nu dau randament. Pana acum Stadia pare sa se incadreze cu succes in aceasta categorie, dar are un avantaj care ar putea schimba planurile companiei. Multi gameri au investit deja bani in aceasta platforma si Google ar trebui sa-i despagubeasca pe toti. Industria de gaming este insa una volatila si nu m-ar mira sa vad proiectul vandut catre altcineva.

Din perspectiva mea, Google Stadia este un esec din cauza faptului ca este disponibil intr-un numar limitat de locatii. Are ca tinta public care deja isi permite sa cumpere o consola sau un PC de gaming. Asta insa nu ii ajuta cauza, deoarece nu cred ca spre acesti oameni te duci cu un serviciu ieftin. Te duci spre gamerii casual, spre cei care vor sa faca ceva in timpul liber fara sa plateasca prea mult. Abia atunci cred ca ar vedea o crestere in popularitate.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button