Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Google renunță la planul de a schilodi extensiile de blocat reclame

/
/
/
img

Cu ceva timp în urmă Google a dezvăluit că intenționa să implementeze o serie de schimbări în Chromium ce va schimba complet modul în care funcționează extensiile oricărui browser se folosește de el.

Aceste schimbări ar urma să împiedice funcționarea extensiilor care blochează reclame, la acea vreme fiind aduse argumente conform cărora folosirea unui sistem diferit va duce la îmbunătățirea securității, precum și la sporirea vitezei. A doua parte din aceste argumente a fost oarecum demolată în ultima vreme, după ce o serie de teste foarte detaliate au scos la iveală faptul că impactul lor nu era foarte mare.

Ca urmare, Google a decis să revizuiască propunerea sa pentru următoarea variantă mare a lui Chromium. Nu va îndepărta din infrastructura browser-ului funcția de „webRequest” ce este folosită de majoritatea extensiilor de blocare a reclamelor.

Dacă sunteți interesați să aflați toate detaliile aferente legate de Mainfest V3, vă încurajez să aruncați o privire peste grupul de discuții cu pricina. Important este că Google Chrome și toate browserele ce se folosesc de infrastructura Chromium nu vor avea de suferit. Cei care se ocupă de dezvoltarea standardelor sunt deschiși la dialog și nu se vor grăbi să implementeze ceva groaznic, doar pentru că așa i-a venit la un moment cuiva. Nu de alta, dar ni s-a acrit deja de astfel de comportament de când cu HTML5 a căpătat DRM.

[ZDNet]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar