Google a anunțat cu foarte puțin timp în urmă că va înceta să mai producă ceasuri inteligente sub brandul Fitbit, fapt ce denotă o schimbare considerabilă în strategia de viitor a gigantului tech în domeniul brățărilor inteligente. Decizia lor vine la puțin peste trei ani de la momentul în care au achiziționat compania Fitbit, o mișcare ce a indicat încă de pe atunci ambiția celor de la Google în a concura puternic pe piața de wearables.
Reprezentanții Google au comunicat recent faptul că decizia a avut de-a face cu faptul că vor să se axeze pe linia de ceasuri Pixel, gamă ce include telefoane, tablete și desigur, smartwatches. De aici putem să deducem faptul că Google dorește să-și unifice eforturile sub un singur brand, simplificându-și, astfel, oferta de produse.
Purtătorul de cuvânt Google ne-a mai asigurat și de faptul că asta nu înseamnă un sfârșit pentru Fitbit, ci doar o schimbare de direcție. Acest lucru poate fi considerat neașteptat, mai ales din moment ce ultimul model de smartwatch Fitbit lansat a fost Fitbit Ace LTE, apărut la începutul lunii iunie a acestui an, deci acum mai puțin de trei luni.
Deși Google nu va mai lansa noi modele Fitbit, compania a subliniat că va continua să ofere suport pentru utilizatorii actuali de Fitbit, asigurând actualizări software și servicii de asistență pentru dispozitivele existente. De asemenea, este de așteptat ca tehnologiile de monitorizare a sănătății dezvoltate de Fitbit să fie integrate din ce în ce mai mult în ecosistemul Pixel, care ar putea deveni o platformă centrală pentru utilizatorii de dispozitive portabile.
Rămâne de văzut, însă, cum această veste va fi primită de fanii Fitbit, având în vedere popularitatea și reputația solidă de care s-a bucurat brandul pe parcursul ultimilor ani.