GamingPC&Consoles

God of War Preview – Kratos se muta in mitologia nordica!

Seria God of War este adanc inradacinata in istoria Playstation, fiind una dintre cele mai memorabile francize iesite de pe portile studiourilor din Santa Monica. Aventurile lui Kratos au generat discutii in randul gamerilor ani si ani la rand, iar dupa fiecare lansare, jocurile s-au regasit in randul nominalizarilor pentru cel mai bun joc al anului.

Totusi, seria a ajuns sa fie depasita de radacinile sale, Kratos, la fel ca si Mario, avand nevoie de reinventare sau o retragere la vatra abrupta. Kratos nu se mai putea lupta cu aceasi zei si titani pe care i-a rupt pe genunchi in nenumarate randuri. Poti impacheta o poveste de nenumarate ori, pana sa iti lase un gust ranced. Nevoia unei reinventari, atat a personajului, cat si a jocului ca un tot unitar era imperativa, iar urmatorul pas pe care studioul din Santa Monica urma sa il intreprinda, fie distrugea, fie reimagina franciza. Din fericire, rezultatul final nu este doar un succes, si spunem asta pentru ca am apucat sa testam jocul inainte de lansare, ci si un update care inbunatateste intreg universul.

Este foarte greu sa discuti despre gameplay sau poveste fara sa dai de gol conceptul pe care se bazeaza intreaga naratiune. Totusi, gameplay-ul, cu toate ca nu seamana cu ceea ce seria ne-a oferit in trecut, este cam in acelasi concept de joc, doar ca iti ofera mai multa liberate si asigura posibilitatea de a lansa toporul din dotare, combinata cu posibilitatea de a-ti trata adversarii cu pumni si scuturi in cap; ofera, astfel, combinatii de combo destul de interesante. Mai mult, jocul, ca si in trecut, detine un sistem RPG minimal, dar care are acum un impact direct asupra gameplay-ului, un punct de atribut investit intr-un skill schimband dinamica unei lupte. Evident, avem si un companion, pruncul lui Kratos dintr-o relatie soldata cu o carpa pe fata si niste flacari. Prunc pe care il vei purta si te va asista prin aventurile tale, si care are o functionalitate similara cu un alt personaj companion dintr-un mic joc numit The Last of Us.

Per total, God of War, noua iteratie, cu toate ca are un strat de vopsea noua, este cam acelasi lucru; aduce doar schimbari estetice si mecanice, dar propune o poveste usor diferita de naratiunea infuzata de hormon masculin – Kratos risca de aceasta data sa fie un personaj complex, cu motivatii stratifiate, intr-un context nou pentru personaj: unul de tata. Ceea ce intriga si atrage. Cert este ca ne-a placut reimaginarea lui Kratos si noul sau rol de tata surprinzator de mult, dar asteptam varianta finala pentru a ne putea pronunta pe deplin… cu toate ca nu prea s-a ridicat nimeni de pe scaun in timpul demo-ului.

Zona IT

ZONA IT

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button