Gearbox incearca sa scape de procesul Colonial Marines

Gearbox incearca sa scape de procesul Colonial Marines. Sau cel putin se straduieste din rasputeri sa enumere motivele pentru care produsul final, Aliens: Colonial Marines nu a aratat ce prezenta demo-ul de la E3, si de ce fanii au vazut una si au primit alta.
Daca pana acum acest proces nu a fost foarte mediatizat, Gearbox fiind extrem de tacuti cu privire la subiect, de pe data de 30 pana in prezent o serie de actiuni si declaratii au fost facute din senin. Intai Gearbox si-au pus avocatii sa faca tot posibilul sa anuleze procesul pe care cumparatorii l-au intentat, apoi au avut cateva cuvinte de spus vis-a-vis de proiect. Ideea de baza a apararii studioului responsabil si de realizarea lui Borderlands, este ca jocul a fost facut in baza unui contract, punand toata vina pe umerii celor de la Sega, tot acestia fiind responsabili si de marketing-ul jocului. Aruncand efectiv varza stricata in curtea vecinului intr-un mod elegant, si adaugand ca Sega i-au rugat pe Gearbox sa fie cat mai tacuti vis-a-vis de subiect pana cand publisher-ul japonez reuseste sa puna cap la cap un plan de bataie.
„Locul Gearbox nu este in mijlocul acestui proces. Gearbox este un dezvoltator de jocuri. Nu a fost nici distribuitor, nici vanzatorul acestui joc. Mai bine de un an Gearbox a pastrat tacerea in legatura cu doleantele si acuzele reclamantilor, astfel incat Sega, distribuitorul jocului si Gearbox sa poata ajunge la un consens fata de felul in care se va proceda cu apararea in cazul acestui proces. Gearbox pana in prezent a onorat cererea de „tacere” a distribuitorului, in pofida publicitatii negative aparute in urma acestui proces, totusi, in acest moment, studioul se simte obligat sa se detaseze de acest caz si cere sa fie scos in afara lui”.
Intr-o depozitie separata, Vice Presedintele Gearbox, Steve Gibson a negat faptul ca studioul ar fi folosit un motor grafic separat pentru a realiza demo-urile prezentate la conventii si conferinte, adaugand ca Unreal Engine este singurul motor grafic pe care Gearbox l-au folosit in timpul dezvoltarii jocului. A mai adaugat ca studioul a pierdut sume considerabile in timpul dezvoltarii acestui titlu, bani investiti de Gearbox in joc pentru a-i ajuta pe cei de la Sega sa termine jocul, bani pe care nu i-a mai primit inapoi.
Din pacate sunt prea multe inconsistente in cazul Aliens: Colonial Marines, iar Gearbox sunt, din punctul nostru de vedere, direct responsabili in cazul de fata. Poti spune ca si Sega au o buna parte din vina, dar in momentul in care produci un joc si il oferi unui client acesta se asteapta ca jocul macar sa functioneze. Probabil Gearbox vor scapa de acest proces. Dar memoria gamerilor nu este atat de scurta pe cat spera ei.