Samsung lansează Galaxy Note9 pe 9 august, cu două săptămâni mai devreme decât predecesorul său. Potrivit oamenilor din industrie din Taiwan, motivul este că firma coreeană se confruntă cu vânzări scăzute de Galaxy S9 și Galaxy S9+ și dorește să mențină impulsul în angajarea utilizatorilor înainte de a fi prea târziu.
Samsung lansează, de obicei, modelele sale de vârf cu până la două săptămâni după anunț, astfel încât un anunț al lui Galaxy Note9 la începutul lui august s-ar traduce prin sosirea sa la sfârșitul lunii august. Această mișcare ar trebui să contracareze performanța slabă a seriei Galaxy S9, care, potrivit unor rapoarte din China, a atins cele mai scăzute niveluri din 2012, când Galaxy S III era un telefon la mare căutare. Rapoartele de la China Times spun că actualul model de top a vândut doar 30 de milioane de unități de la lansarea sa în februarie.
Acum câțiva ani, Samsung obișnuia să lanseze telefonul Galaxy Note la IFA în Berlin, dar în 2015 a decis să separe evenimentul Unpacked de conferința tehnologică. Fiecare phablet Samsung după Galaxy Note5 a fost introdus în august, inclusiv infamul Galaxy Note7 care apare sub lumina reflectoarelor încă de pe data de 2 august.