Franța amendează Google cu 150 de milioane de euro
Reclame, reclame, iar reclame
Când Google nu plasează Brăila și Bucureștiul în Valahia din plictiseală, are alte preocupări precum încasarea de amenzi în Franța.
Autoritatea Concurenței din Franța a decis să amendeze Google cu suma de 150 de milioane de euro, din cauza modului în care gestionează reclamele. Amenda n-a venit pentru că i s-a năzărit cuiva de la ramura respectivă a statului să se năpustească asupra celor de la Google. Vine de la o plângere depusă de o companie franceză, numită Gibmedia, ce consideră că a fost tratată abuziv de către Google, ce i-a închis contul pentru reclame și nu îi mai permite acces la platforma sa de publicitate. Google se apără, spunând că Gibmedia folosea reclame mincinoase.
Amenda este menită să oblige Google să ofere ceva mai multă transparență, claritate și consistență în vederea modului în care aplică regulile referitoare la ce reclame pot fi afișate lângă ce rezultate. Google deja și-a anunțat intenția de a depune contestație.