MORE

Financial Times: Amazon, Google si Microsoft au dat bani ca sa fenteze filtrele AdBlock Plus

Amazon, Google si Microsoft platesc bani grei pentru ca reclamele lor sa nu fie blocate de AdBlock Plus. Dezvaluirea vine din partea Financial Times, care scrie ca sumele nu se incadreaza la capitolul „mita”, ci au suport perfect legal. Pentru cine nu stie, AdBlock Plus este o extensie folosita de Chrome si Firefox care blocheaza reclamele. Financial Times, care citeaza o sursa din domeniul mediei digitale, sustine ca Eyeo, compania germana din spatele AdBlock Plus, scuteste site-urile mai mici de taxa „listei albe”, dar nu si site-urile mari, ca cele trei mai sus enumerate. Eyeo si cei trei giganti ar fi incheiat un acord contracost pentru ca Microsoft, Google si Amazon sa fie trecute pe asa-numita „lista alba”, adica in tabara celor care isi permit sa ocoleasca filtrele plugin-ului.

Zona IT

ZONA IT

Articole asemanatoare

Un comentariu

  1. Asta e cea mai BUNA veste pentru youtuberi… oare cand va intra in vigoare ? nu mai am rabdare 😛

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button