Facebook vrea sa scape de spam…zic ei!

Nu cred ca este un utilizator de Facebook care sa nu se fi intalnit cu fraze de genul: „Da like ca sunt dragutsa”,”Facebook da un cent pentru fiecare like”,”Like la pagina mea va rog” sau preferatul nostru ” Afla cum scapi de X boala daca dai like la Y pagina”. Nu numai ca sunt calcatoare pe nervi dar iti umplu feed-ul aiurea si tu nu poti sa iti urmaresti eficient iubita, sotia sau tipa aia de la serviciu cu care incerci sa iesi dar n-ai curaj. Din fericire Facebook ia initiativa. Reteaua de socializare promite sa filtreze acest gen de mesaje, adaugand mai putine in feed-ul tau. Asta numai daca postul respectiv a plecat de la un Facebook Page. Profilele se pare ca scapa de gestionarea atenta Facebook.
Noul News Feed de la Facebook, care seamna destul de mult cu cel vechi, poate indentifica genul de spam nedorit, lasand doar ceea ce crede ca este relevant pentru utilizator. Celebrele posturi cu Like, Share si lasa un comentariu sunt primele pe lista celor de Facebook, fiind vazute ca niste cuvinte cheie in intentificarea spam-ului. Urmate de descriere fotografiilor, clipurilor sau link-urilor care te duc catre un site care te obliga sa dai like pentru a putea viziona continutul. Este foarte posibil ca anumite site-uri de la noi din tara sa aiba de suferit din aceasta cauza. Dar daca asta este legea Facebook, nu ne putem impotrivi.
Facebook a comentat vis-a-vis de aceste schimbari, spunand ca paginile care posteaza continut de calitate nu au de ce sa se teama, in vreme ce acei care folosesc Facebook ca un mijloc de propagare prin metode mai putin „ortodoxe” isi vor vedea traficul scazand vertiginos.