MORE

Facebook luptă împotriva clickbait. Nu o să vă vină să credeți ce s-a întâmplat…

Facebook este pe cale să ia clickbait de coarne și să îl dea cu capul de pereți. Compania a dezvăluit că a construit un sistem menit să reducă impactul pe care îl au articolele cu titluri precum „A fost zombie Hitler găsit!?” sau alte gogomănii.

Pentru a construi acest sistem mai întâi a trebuit să își pună angajații să cerceteze mii de articole pentru a determina ce exact determină dacă un titlu este sau nu clickbait. S-a ajuns la concluzia că dacă un titlu nu conține informații suficiente sau dacă în mod intenționat încearcă să păcălească cititorul, oferind informații false, atunci poate fi clasificat drept clickbait.

Apoi, a fost creat un algoritm care să țină cont de sintaxa acestor titluri aiurite și de anumite cuvinte care sunt adesea abuzate astfel de articole. Atunci când sistemul va detecta un astfel de titlu în fluxul personal de știri, nu îl va șterge, dar se va asigura că va fi mai pe la fundul sacului, unde îi este locul.

În mod surprinzător, Facebook face asta pentru că a primit cereri de la public să le fie curățate listele cu postări noi de clickbait, deși știm cu toții că singurul mod prin care acel clickbait ajunge acolo este dacă în trecut ai interacționat cu oameni care postează în mare parte doar clickbait.

[Facebook]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button