Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :

Facebook se supune legilor Comisiei Europene

img

Cei mai noi termeni și condiții convenite între Facebook și Uniunea Europeană stabilesc că compania ar fi răspunzătoare pentru orice caz viitor similar cu scandalul Cambridge Analytica.

Facebook a susținut anterior că nu permitea utilizarea abuzivă a datelor utilizatorului și că Cambridge Analytica și-a încălcat acordul cu rețeaua socială atunci când a minat date pentru a ajuta la campania prezidențială a lui Trump și la referendumul pentru Brexit.

Noii termeni ai companiei recunosc că ei vor fi răspunzători în cazurile în care au fost neglijenți și nu a împiedicat utilizarea necorespunzătoare a datelor de către o companie terță.

Facebook a fost, de asemenea, de acord că atunci când un utilizator șterge orice date sau întregul cont, compania se va asigura că datele sunt șterse definitiv într-un maxim absolut de 90 de zile. În plus, rețeaua socială nu își va modifica termenii și condițiile în viitor, cu excepția cazului în care schimbarea este rezonabilă ținând cont de interesul consumatorilor.

În cele din urmă, Comisia Europeană raportează că Facebook a acceptat să fie transparent în ceea ce privește modul în care sunt utilizate datele utilizatorilor pentru anunțurile direcționate. Compania a avut deja un link „Why am I seeing this ad?” și, recent, a adăugat unul similar pentru postările de știri, dar acum a fost de acord să vină cu explicații mai detaliate.

Astăzi, Comisia Europeană și autoritățile pentru protecția consumatorilor au salutat termenii și serviciile actualizate ale Facebook. Acestea explică acum clar modul în care compania utilizează datele utilizatorilor pentru a-și dezvolta activitățile de profilare și anunțurile publicitare direcționate pentru a-și finanța compania.

Termenii noi detaliază ce servicii va vinde Facebook terților, care se bazează pe utilizarea datelor utilizatorilor lor, cum utilizatorii își pot închide conturile și în ce motive pot fi dezactivate conturile. Aceste evoluții vin după modificări, care au vizat obținerea de informații complete asupra modelului de afaceri al Facebook într-o exprimare completă și simplă adresată utilizatorilor.

Vera Jourová, comisarul pentru Justiție, Consumatori și Egalitatea Între Sexe, a salutat acordul: „Astăzi, Facebook în cele din urmă își demonstrează angajamentul față de o mai mare transparență și o exprimare directă în termenii de utilizare. O companie care dorește să-și restabilească încrederea consumatorilor după scandalul Facebook / Cambridge Analytica nu ar trebui să se ascundă în spatele jargonului complicat, legalist cu privire la modul în care face miliarde din datele oamenilor. Utilizatorii vor înțelege în mod clar că datele lor sunt utilizate de rețeaua socială pentru a vinde anunțuri direcționate. Prin unirea eforturilor, autoritățile consumatorilor și Comisia Europeană se pronunță în favoarea drepturilor consumatorilor din UE„.

Facebook s-a angajat să pună în aplicare toate modificările cel mai târziu până la sfârșitul lunii iunie. Termenii și condițiile pentru Facebook au fost deja modificate.

Facebook
este unul dintre cei patru giganți tehnici care se confruntă cu perspectiva unui impozit de 3% asupra operațiunilor sale în Europa, Apple fiind altă companie care se află în aceeași situație.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar