F1 2015 va primi DirectX 12
Seria F1, produsa de Codemasters, n-a avut tocmai cea mai buna soarta. A inceput binisor, dar a devenit progresiv mai putin impresionanta si a dobandit din ce in ce mai multe probleme.
Dar o problema care va fi adresata in curand este grafica lui F1 2015, cel mai recent episod al seriei. Nu ca era ceva rau la ea, dar va deveni si mai buna, pentru ca va primi un update pentru DirectX 12.
Codemasters are deja un motor grafic in care exista suport pentru noul API, EGO Engine 4, iar in curand imbunatatirile acestea vor fi integrate in F1 2015.
Sub DirectX 12, F1 2015 va primi cateva efecte noi, precum Raster Ordered Views, care va permite ceva efecte de transparenta mai avansate. De asemenea, DirectX 12 va adauga si Conservative Rasterization, care va permite implementarea de Voxel Based Ray Tracing.
Ce inseamna toate astea? Inseamna ca jocul va arata ceva mai bine, mai realistic. Poate ca tranzitia la DX12 va permite eliberarea de suficiente resurse cat sa permita accelerarea timpului in curse, asa cum se putea pe vremuri.
Update-ul pentru DirectX 12 nu va sosi in urmatorul patch, dar Codemasters a promis ca noul API va fi integrat in F1 2015 in curand. Probabil pana cand apare F1 2016 in aceasta toamna.