Epopeea Sega vs Gearbox Aliens Colonial Marines part 2

Epopeea Sega vs Gearbox Aliens Colonial Marines se pare ca nu are sfarsit. Dupa ce si-au aruncat pisica dintr-o curte in alta se pare ca o instanta de judecata va face ordine in treburile celor doua companii.
„Divortul” celor doi soti a devenit mai urat decat copilul lor, acum ca Sega sustine ca nu numai Gearbox a fost un partener egal in marketing-ul lui Colonial Marines, ci ca au mai facut si promisiuni „promotionale” fara aprobarea publisher-ului(Sega). Aceasta acuzatie contrazice declaratia celor de la Gearbox din Iulie, declaratie in care au comunicat ca ei pur si simplu au lucrat la joc, nimic mai mult.
Gearbox Software a incercat sa scape prin intermediul acestei declaratii de procesul declansat de diferentele de gameplay ale lui Colonial Marines intre versiunea de la E3 si cea finala. Insa, se pare ca lucrurile nu stau chiar asa, conform celor de la Sega.
Sega sustine ca Gearbox a fost un partener egal in campania de marketing a jocului Aliens: Colonial Marines. Contractul dintre cele doua companii garanteaza acest fapt, deoarece Sega a trebuit sa se consulte cu Gearbox Software despre toate activitatile de marketing si distributie a jocului . Sega si Gearbox ar fi dezvoltat impreuna strategii de promovare a proprietatii intelectuale in cauza, cei de la Gearbox fiind „singurii directori creativi” responsabili pentru majoritatea bunurilor de marketing.
Sega ar fi intentionat sa beneficieze de popularitatea lui Pitchford ca si „unealta de marketing”, conform unui document ce il descrie ca „o celebritate respectata in gaming”. Totodata, acest document contine si o notita ce spune ca „Gearbox are nevoie de libertate pentru a realiza o campanie de marketing buna”. Dar, din nefericire, in luna Octombrie a anului in care a avut loc sfarsitul lumii, adica 2012, Sega a hotarat sa nu il mai utilizeze pe Pitchford, deoarece el avea obiceiul de a nu respecta „scenariul” de marketing.
„Pitchford face ce pofteste. Se pare ca a facut acest lucru si cu Borderlands 2, aparent de doua ori, chiar daca l-au rugat sa respecte planurile. Cel mai bine ar fi sa nu mai avem sesiuni de panel.”
Jocul ar fi trebuit sa fie exact la fel ca si demo-ul de la E3 2011, demo-ul fiind creat in totalitate de Gearbox. „Nivelul de calitate de la E3 este nivelul pe care o sa il atingem cu game-engine-ul jocului final. Acesta este planul lui Gearbox”, deci…”Cei de la Gearbox nu se pot pur si simplu disocia de actiunile si declaratiile lor”.
Sega ar fi fost deacord sa faca pace cu Gearbox pentru „minunata” suma de 1.25 milioane $, dar, cei de la Gearbox au refuzat. Developer-ul incearca sa scape de aceste acuzatii, in timp ce publisher-ul contra-ataca.
Procesul va continua pe data de 29 Octombrie.