GamingPC&ConsolesTech&IT

Trecând la Epic Store, The Division 2 s-a vândut mai bine… pe Uplay

Decizia celor de la Ubisoft de a nu mai lansa The Division 2 pe Steam pare să fi avut un soi de efect scontat. Conform celor mai recente informații, care provin direct de la companie, tranziția jocului la Epic Games Store a dus la un număr mult mai mare de pre-comenzi pe Uplay.

The Division 2 în general pare a fi mult mai râvnit decât predecesorului său, ce în sine era o monstruozitate în ceea ce privește vânzările din perioada lansării. Pre-comenzile sunt mai multe chiar și pe PC, iar cele care provin direct de pe platforma controlată în totalitate de către Ubisoft au crescut de șase ori. Compania preia 100% din profit de pe urma acestui magazin, așa că nici nu intră în discuție sporul oferit de Epic Store, față de Steam.

În istoria sa îndelungată, Uplay a fost considerat nu tocmai un rău necesar, ci un rău inutil, forțat asupra utilizatorilor de o companie care pur și simplu îi urăște. Dar în ultima vreme Uplay pare să fi fost iertat pentru păcatele trecutului, iar magazinul celor de la Epic Games este noul lucru pe care lumea pare să adore să îl urască. Steam în sine a trecut printr-o perioadă similară la originile sale, iar un viitor alt serviciu cu siguranță va urma.

Practic, încă ar mai fi Microsoft Games Store, dar lumea va începe să îl bage în seamă abia după ce jocurile următoare produse de Obsidian, InXile și toate celelalte studiouri cumpărate de marele M nu vor mai fi lansate pe Steam, GOG, Humble Bundle sau orice alt magazin on-line.

[Engadget]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button