GAMINGNEWSPC&Consoles

Electronic Arts prezintă o nouă platformă de jocuri, Project Atlas

Șeful departamentului de tehnologie de la Electronic Arts, Ken Moss, a împărtășit câteva perspective interesante despre Project Atlas, o „platformă integrată de dezvoltare a jocurilor cu motor + servicii„, pe care le-a descris într-o postare pe Medium lung ca fiind o „viziune pentru viitorul jocurilor în cloud„.

Ca industrie, am făcut progrese tehnologice remarcabile în AI, cloud, tehnică de calcul distribuită, caracteristici sociale și motoare.

Dar pentru că toate aceste tehnologii au continuat sa evolueze separat, a fost dificil sa conceptualizăm ceea ce am putea obține prin aducerea lor laolaltă. Acest lucru este pe punctul de a se schimba.

Ideea este aceea de a combina motoarele de jocuri și serviciile online în moduri care nu au fost deja realizate prin folosirea tehnicilor de calcul bazate în cloud: jucătorii vor instala un „client subțire” și apoi se vor conecta la jocuri care rulează de la distanță pe serverele EA. Pe cont propriu, sună destul de mult ca serviciile de jocuri existente în cloud, însă Electronic Arts intenționează să utilizeze tehnologie nouă pentru a „permite personalizarea mai profundă și pentru a crea în cele din urmă o lume plină de conținut generat de utilizatori – eliminând limitele dintre domeniile motoarelor de jocuri și serviciilor de jocuri”.

Inteligența artificială este o componentă centrală a planului companiei Electronic Arts: Moss spune că, pe măsură ce AI evoluează, dezvoltatorii o vor folosi pentru totul, de la distribuirea resurselor în shooterele online la întâlnirile cu NPC-uri care „practic nu pot fi deosebite de o interacțiune umană„.

Tehnologia va fi, de asemenea, pusă la dispoziție pentru crearea de active și reducerea volumului de muncă și a cheltuielilor necesare pentru a profita de această platformă futuristă. În loc de zeci de artiști care lucrează săptămâni pentru a susține „densitatea activelor” necesare pentru a construi o lume credibilă, de exemplu, dezvoltatorii vor spune doar mașinii să o facă și apoi, probabil, vor lua o pauză.

Moss recunoaște că există deja o tehnologie despre care vorbește, dar spune că este prea dificil pentru utilizatorii nespecializați să o folosească și că nu îi lipsesc implementările, ceea ce înseamnă că ori de câte ori un aspect este schimbat, orice altceva trebuie să fie refăcut pentru a se adapta la acesta.

Este totul foarte plăcut și interesant de citit, dar nu ne este oferită o dată de lansare: Moss vorbește despre lucruri precum „distrugerea hiperrealistă în cadrul jocurilor HD noi, practic imposibil de distins de viața reală” în postarea sa. Dar chiar și cu un gram de scepticism, aceasta este o lectură foarte interesantă despre ceea ce Electronic Arts prevede pentru viitorul prea puțin îndepărtat. Project Atlas este mult peste tot ceea ce este disponibil în prezent astăzi, dar se încadrează în domeniul plauzibilității.

Și Moss spune că EA se angajează să facă acest lucru: „Avem peste 1.000 de angajați EA care lucrează la construirea ei în fiecare zi, iar zeci de studiouri din întreaga lume contribuie cu inovații, priorități și utilizează deja multe componente”.

Moss spune că va oferi „actualizări regulate” despre Proiectul Atlas pe măsură ce acesta avansează.

Sursa

Tags

Mihai Ginghină

Redactor Știri

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close